Overslaan naar content

Head of Customer Service & Administration

    • Utrecht, Nederland
  • € 72.149 - € 90.186 per jaar
  • Operatie & Planning

Functieomschrijving

Dit ga je doen 

Als Head of Customer Service & Administration staan onze partners en eindklanten centraal – bij alles wat je doet. Wat gaat goed en wat kan beter? Hoe behalen we bij Ampère de hoogste NPS en hoe kunnen onze processen daarbij helpen? 

Je geeft leiding aan een team van 8 collega’s met verschillende disciplines, variërend van administratieve krachten tot Customer Service Agents en een Fraude Expert. Een deel van je tijd zal je besteden aan het aansturen en coachen van dit team. Je bent verantwoordelijk voor een aantal KPI’s en de resultaten die je samen met het team behaalt.  

Onze Customer Service richt zich op 2e-lijns vraagstukken en werkt binnen kantooruren. Samen met je team stimuleer je vernieuwing door verbeterinitiatieven op te pakken en innovaties door te voeren. Daarbij heb je veel contact met verschillende afdelingen binnen Ampère én bol en stem je regelmatig met hen af om de juiste inzichten te verkrijgen en de samenwerking soepel te laten verlopen. 

Naast je verantwoordelijkheid voor het team en de klanttevredenheid, maak je deel uit van het MT Operations. Daar draag je actief bij aan de koers en verdere groei van Ampère. 

Vereisten

Hier ken jij jezelf in 

  • Je hebt een afgeronde HBO-/WO-opleiding 

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende positie 

  • Ervaring in een administratieve of customer service omgeving is een pré 

  • Stakeholdermanagement is voor jou een fluitje van een cent 

  • Je bent als leidinggevende laagdrempelig, kunt coachen en bent meewerkend waar nodig 

  • Je overziet het grote plaatje en bent in staat processen te ontwikkelen én optimaliseren 

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar 

  • Als creatief en communicatief ingestelde collega ben jij proactief, oplossingsgericht, én klaar om uitdagingen aan te gaan 

 
Dit krijg je van ons  

  • Een toffe job in een snelgroeiende tech scale-up omgeving 

  • Je gaat aan de slag bij een gecertificeerde “World Class Workplace” 😊 

  • Bruto jaarinkomen vanaf €72.149,- tot €90.186,- (op fulltime basis, inclusief vakantiegeld) afhankelijk van je ervaring 

  • Als wij onze bedrijfsdoelen behalen kom je ook in aanmerking voor een aantrekkelijke bonus van maximaal 15% 

  • 29 vakantiedagen op basis van een fulltime contract, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling 

  • We vinden het leuk om naast werk dingen te ondernemen, zoals gave rally's, een American picknick, een sportief middagje wielrennen en uiteraard ons populaire Padel toernooi 

  • We vinden werken op kantoor leuk, maar voel je vrij om ook vanuit huis te werken 

 
Dit zijn wij  

Wij zorgen ervoor dat de pakketjes van onze grote broer bol.com binnen 24 uur op hun bestemming zijn. Om dat te bereiken streven wij naar regie over de gehele bezorgketen, van verzender tot ontvanger. Dankzij onze kennis van en passie voor hypermoderne Tech halen we superefficiënt de pakketjes bij ondernemers op en zorgen dat ze vliegensvlug bij de klant zijn: vaak nog dezelfde dag. Klimaatneutraal en met eerlijke voorwaarden voor onze bezorgers.   

 

Dit vinden wij belangrijk  
Bij Ampère gaat het niet om de 'perfecte kandidaat'. We geloven in groei en ontwikkeling. Heb je de drive en motivatie om te leren, zelfs als je nog niet aan alle eisen voldoet? Dan willen we je graag uitnodigen om te solliciteren!   

Bij Ampère is iedereen welkom, want iedere achtergrond, ervaring, persoonlijkheid en perspectief voegt iets unieks en waardevols toe aan ons team. Stap je in? 

of