Overslaan naar content

Head of Customer Service & Administration

  • Utrecht, Nederland
€ 72.000 - € 90.000 per jaarOperatie & Planning

Functieomschrijving

Dit ga je doen

Als Head of Customer Service & Administration staan onze partners en eindklant centraal – bij alles wat je doet. Wat gaat goed en wat kan beter? Hoe behaalt Ampère de hoogste NPS en hoe kunnen onze processen daarbij helpen? Je geeft leiding aan een team van 5 personen met verschillende disciplines. Denk hierbij aan Administratieve krachten, maar ook een Customer Service Agent en een Fraude Expert zijn onderdeel van jouw team. Je houdt zicht op alle facetten en signaleert op tijd risico’s en kansen. Daarbij werk je nauw samen met bol om de juiste sturingsinformatie te verkrijgen. Jij vertegenwoordigt de stem van onze klanten intern en stuurt op KPI’s om de klanttevredenheid en het succes van Ampère te waarborgen!

Vereisten

Hier ken jij jezelf in

  • Je hebt een afgeronde HBO-/WO-opleiding
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende positie
  • Ervaring in een administratieve of customer service omgeving is een pré
  • Stakeholdermanagement is voor jou een fluitje van een cent
  • Je bent als leidinggevende laagdrempelig, kunt coachen en bent meewerkend waar nodig
  • Je overziet het grote plaatje en bent in staat processen te ontwikkelen én optimaliseren
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar
  • Als creatief en communicatief ingestelde collega ben jij proactief, oplossingsgericht, én klaar om uitdagingen aan te gaan


Dit krijg je van ons

  • Een toffe job in een snelgroeiende tech scale-up omgeving
  • Je gaat aan de slag bij een gecertificeerde “World Class Workplace” 😊
  • Bruto jaarinkomen vanaf €72.000,- tot €90.000,- afhankelijk van je ervaring
  • Als wij onze bedrijfsdoelen behalen kom je ook in aanmerking voor een aantrekkelijke bonus van maximaal 15%
  • 29 vakantiedagen op basis van een fulltime contract, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling
  • We vinden het leuk om naast werk dingen te ondernemen, zoals gave rally's, een American picknick, een sportief middagje wielrennen en uiteraard ons populaire Padel toernooi
  • We vinden werken op kantoor leuk, maar voel je vrij om ook vanuit huis te werken


Dit zijn wij

Wij zorgen ervoor dat de pakketjes van onze grote broer bol.com binnen 24 uur op hun bestemming zijn. Om dat te bereiken streven wij naar regie over de gehele bezorgketen, van verzender tot ontvanger. Dankzij onze kennis van en passie voor hypermoderne Tech halen we superefficiënt de pakketjes bij ondernemers op en zorgen dat ze vliegensvlug bij de klant zijn: vaak nog dezelfde dag. Klimaatneutraal en met eerlijke voorwaarden voor onze bezorgers.  


Dit vinden wij belangrijk

Bij Ampère kan iedereen zichzelf zijn. Ongeacht afkomst, geaardheid of interesses. We moedigen een zo divers mogelijke groep collega’s juist aan. Want al die verschillen, maken van ons een leukere en sterkere onderneming. 


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar